سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترفند هایی برای آسان تر و زیبا تر سر کردن چادر مشکی

خانم های چادری همیشه یکی از اصول مهمی که در سر کردن چادر به آن اهمیت می دهند،راحت تر نگه داشتن چادر روی سر،و زیبا تر سر کردن آن است.اگر شما یک خانم چادری هستید که از چادر به طور دائم استفاده می کنید حتما یکی از مسائلی که ذهن شما را تا کنون درگیر کرده است این بوده که چادر خود را با چه اصول و با چه ترفند هایی سر کنید که در عین زیبایی احساس راحتی نیز داشته باشید.

ما امروز چند ترفند آسان برای محقق شدن این دو اصل آراستگی و راحتی به شما معرفی می کنیم.

چادر ملی 

قد و اندازه چادر

اصل اول و مهم در سر کردن چادر این است که قد چادری که انتخاب می کنید کاملا مناسب قد شما باشد.اندازه بودن چادر یکی از عوامل راحت تر سر کردن آن وزیبا به نظر رسیدن چادر است.چادری که خیلی بلند باشد از نظر راحتی برای شما مشکل ایجاد می کند و چادری که خیلی کوتاه باشد زیبایی و آراستگی لازم را به شما و پوششتان نمی بخشد.

پس هنگام دوخت یا خرید، چادر را به طوری انتخاب  کنید که زمانی که بدون کفش و صاف می ایستید چادر روی زمین کشیده نشود.این موضوع باعث می شود که هنگام استفاده از چادر ،خاکی و کثیف نشود.

 چادر صدفی

انتخاب روسری مناسب

سعی کنید روسری هایی با جنس های نخی و نزدیک به نخی استفاده کنید.این موضوع باعث می شود که ایستایی چادر روی سر شما بیشتر شود و شما از سر کردن چادر دل زده نشوید. استفاده از روسری های ساتن یا ابریشم و جنس هایی که حالت سر خورد آن ها بیشتر است ،استفاده از چادر را برای شما سخت تر می کند.

 خرید چادر دانشجویی ارزان

طلق های مخصوص روسری

امروزه با روی کار آمدن ابزار های جدید برای راحت تر سر کردن چادر،استفاده ازاین پوشش را برای نسل جوان راحت تر کرده است.یکی از این ها طلق هایی است که داخل روسری قرار می گیرد.مخصوصا زمانی که چادر مشکی شما کش نیز دارد ،باعث می شود که سر روسری شما کج نشود و همیشه حالت آراسته و مرتبی داشته باشد و در عین زیبایی، راحتی استفاده از چادر را برای شما به همراه دارد.