سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل چادر های ایرانی

این چادر که نزدیک ترین چادر به چادر ایرانی می باشد با ایجاد تغییراتی از جمله یک شکاف 5 سانتی متری در آستین این امکان را به مشتریان عزیز می دهد که به راحتی دست های خود را از چادر بیرون آورده و قابلیت حمل کیف ، ساک و گرفتن دست فرزند را دارا می باشد. تکه کوچکتر را هم از طول پارچه تا کنید و وسط هر دو تکه را با سوزن مشخص کنید. راستش بعد از این مرحله باید بنشینید تمرکز کنید تا بفهمید چی رو به چی بدوزید! در صورتی که فرد رو بگیرد، دو تکه بودن آن معلوم نمی شود. این چادر از پارچه حریر اسود تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود:پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه ی حجاب فاطمی از شرکت yyt با مارک شمس المدینه می باشد تار و پود این پارچه با تراکم 450 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد . کیفیت پارچه :پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه ی حجاب فاطمی از شرکت yyt با مارک شمس المدینه می باشد تار و پود این پارچه با تراکم 450 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد .

خرید چادر

 

پارچه حریر اسود استفاده شده در مجموعه شهر حجاب با تراکم 500 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم می باشد. چادر لبنانی صدفی کن کن، به دلیل استفاده از پارچه کن کن وزن فوقالعاده سبکی دارد و به دلیل نیمه براقی و لطافت زیاد در بین بانوان محجبه بسیار محبوب است. بیشتر در کشور های لبنان و فلسطین مورد استفاده می باشد ، این چادر همانند سایر چادر های عربی از عرض زیادی بهره مند است و گشادی و راحتی خاصی دارد و به دلیل داشتن مچ های 10 - 15 سانتی که به نوعی حالت آستین دارند آزادی عمل در کارهای روزمره را برای بانوان محجبه فراهم نموده است. در این حالت 40 سانت پارچه اضافی که نگه داشته اید بین دو طرفین تقسیم میشود. گاهی می توان پایین آن را تنگ تر از قسمت های بالایی برش زد؛ به طوری که حالت گلدانی پیدا می کند.

چادر ملی

 

از قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به رنگ ثابت -ضد چروک و ضد پرز و خاک می باشد. هم چنین بدنه اصلی این محصول از چهار رنگ طراحی شده است. پیراهن ولباس بوشهری شامل دامن های پرچین ورنگی نیست اما به جای این دامن ها از پیراهن های بلندی استفاده می کردند که تقریبا تا زیر پا را می پوشانه اقلیم گرم این شهر مجب شده که بیشتر لباس مردم این خطه نازک باشد تا دچار گرما وآفتاب سوختگی نشوندلباس مردم این شهذ بیشتر تزئیناتی دارد که به رنگ تزئینات لباس های مردم عرب است و تقریبا در ایران زیبا وجالب است . رنج قیمت برای پارچه چادر مشکی حریر اسود عرض بلند از یاردی 38،000 تومان تا 44،000 تومان می باشد. یکی از معروف ترین و در عین حال ساده ترین نوع چادر مشکی چادر ساده هست که برای دوخت این چادر این پارچه را به صورت دو تکه می دوزند . 2. با شما کملا موافقم، این نوع چادر هم خیلی عالیه مخصوصا برای خانم های بچه دار. دیروز من در برنامه چادر رنگی به سر داشتم که خیلی از دوستان عزیزمان خیلی این اتفاق را دوست نداشتند و به این موضوع واکنش نشان دادند.

چادر عربی

 

خیلی خیلی ممنون که با حوصله و با دقت این مطلب رو تهیه کردی و بهمون آموزش دادی. چادر دانشجویی حریر اسود مجلسی مچ کار شده یکی از انواع مدل چادرها با سبک ایرانی می باشد , چادر دانشجوئی کاملا شبیه به چادر ساده ی ایرانی می باشد.با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر،به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف ؛ گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند ، در چادر دانشجویی امکان استفاده از کیف در زیر چادر وجود دارد ، نمای جلو و پشت چادر کاملا شبیه به چادر سنتی ایرانی میباشد ، امکان روگیری در این چادر همانند چادر سنتی ایرانی فراهم است و همچنین به واسطه کش تعبیه شده در ناحیه سردر صورت عدم رو گیری بر روی سر میماند. چادر دانشجوئی کاملا شبیه به چادر ساده ایرانی است با این تفاوت که برای بیرون آوردن دستها شکافهایی در نظر گرفته شده که بانوان میتوانند بدون به هم زدن فرم چادر، به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهای روز مره از قبیل حمل کیف، گرفتن دست کودک و یا حمل کالسکه نوزاد استفاده کنند